Annyong Haseyo - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Roy Roel - WaarBenJij.nu Annyong Haseyo - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Roy Roel - WaarBenJij.nu

Annyong Haseyo

Blijf op de hoogte en volg Roy

09 Februari 2018 | Zuid-Korea, Seoel

Goedendag vanuit Zuid-Korea!
Na een 10 uur durende vlucht met KLM zijn we vanmiddag rond 15:30uur lokale tijd geland op Incheon International Airport.
Nadat we achter Mattie van Q-Music door de rij van de douane liepen, waarbij we tevens ook op zijn livestream te zien waren en we achter een facetimende Letitia de Jong (met Ireen Wust) onszelf daadwerkelijk toegang verschaften tot het land Zuid-Korea belandden we in een shuttlebus met Kleintje Pils.
We werden op het vliegveld een paar keer van het kastje naar de muur gestuurd om aan onze treinpassen te komen, maar uiteindelijk wisten we toch onze weg naar Seoul te vinden. In de trein liepen we ook nog oud-shorttrackers Niels Kerstholt en Sanne van Kerkhof tegen het lijf in de coupe waar wij zaten.
We hebben al een hoop bekende Nederlanders gezien en dat heeft het Olympisch gevoel al flink aangewakkerd!
Momenteel kijken wij naar de Openingsceremonie en daarna gaan wij ons opmaken voor de eerste nacht aan de andere kant van de wereld.

• 09 Februari 2018 - 17:09

Marion Van Mensvoort:

Klinkt goed, vast al een mooie sfeer, goed om in de stemming te komen !
    Geniet ervan !!!

• 09 Februari 2018 - 18:14

Rob:

Leuk om te lezen! Nogmaals heul veul plezier uit Kruikenstad!

• 09 Februari 2018 - 20:31

Marion:

Wat een leuk verhaal

• 09 Februari 2018 - 21:51

Marion.:

Dit is een goed begin!

• 10 Februari 2018 - 09:22

Renee:

En hebben jullie handtekeningen gevraagd van al die bekende gasten?